آموزش اضافه کردن متاتریدر 5 و 4 در آیفون با روش 3U
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

✨نحوه اضافه کردن متاتریدر 5 و 4 در آیفون????

آپدیت 6 مارس 2023: خوشبختانه از این تاریخ اپلیکیشن‌های متاتریدر 5 و متاتریدر 4 دوباره به اپ استور اضافه شده‌اند و قابل دانلود برای آیفون هستند. شرکت متاکوتس با ارائه توضیحات و همکاری نزدیک با شرکت اپل توانسته با حل و فصل کردن دلایل این اقدام، این اپلیکیشن‌های محبوب را به اپل استور بازگرداند.

ممکن است به یاد داشته باشید که چندی پیش شرکت اپل در یک اقدام ناگهانی اپلیکیشن های متاتریدر 5 و متاتریدر 4 را از اپ استور حذف کرده است. دلیل این حذف به نظر می‌رسد تحریم‌هایی است که این شرکت برای شرکت‌های روسی تعیین کرده است. شرکت ارائه کننده خدمات متاتریدر 4 و متاتریدر 5 نیز متاکوتس (MetaQoutes) است که در کشور روسیه مستقر است.

تمامی معامله گران فارکس خصوصا بروکرهای مانند بروکر معتبر آلپاری، لایت فایننس و آمارکتس می توانند از این روش به راحتی متاتریدر 4 و 5 را روی گوشی های iphone نصب و تریدهای خود را مدیریت کنند.

برای افتتاح حساب در بروکرای سی ام بروکرزicm brokers اینجا را کلیک کنید.

پس از این اقدام شرکت اپل در حذف متاتریدر 4 و 5 آیفون از اپ استور بسیاری از کاربران به دنبال راهکار مناسبی برای استفاده از خدمات متاتریدر روی دستگاه‌های iOS هستند. یکی از این راهکار می‌تواند استفاده از نسخه وب تریدینگ متاتریدر از طریق مرورگر وب است.

با این حال اگر نیاز دارید که از اپلیکیشن iOS متاتریدر 4 و متاتریدر 5 استفاده کنید، یک راه‌حل وجود دارد و با استفاده از وب سایت 3uTools می‌توانید متاتریدر 5 و متاتریدر 4 را دانلود کرده و روی دستگاه iOS خود نصب کنید و از آن استفاده کنید.

در این مطلب با هم این روش کاربردی را یاد می‌گیریم و سپس با سایت 3u، امکانات و خدمات آن که مخصوصا برای دارندگان محصولات شرکت اپل اهمیت بسیار زیادی دارد، آشنا می‌شویم.

راهنمای قدم به قدم نصب متاتریدر 5 و 4 در آیفون

1 – در قدم اول شما باید وارد سایت رسمی 3uTools با آدرس 3u.com شوید و در همان صفحه اول وب سایت روی گزینه Download کلیک نمایید. با این کار دانلود اپلیکیشن 3u آغاز می‌شود. منتظر بمانید و دانلود به پایان برسد.

برای افتتاح حساب در بروکرای سی ام بروکرزicm brokers اینجا را کلیک کنید.

2 – حالا روی فایل دانلود شده کلیک کنید و گزینه Install را انتخاب کنید تا مراحل نصب را طی کنید. منتظر بمانید تا نصب این اپلیکیشن روی ویندوز شما صورت بگیرد.

3 – پس از پایان نصب، کافی است روی گزینه اجرا یا Launch کلیک کنید.

4 – با باز شدن اپلیکیشن 3uTools، با پیغامی مواجه خواهید شد. در این قسمت روی گزینه Install Driver یا نصب درایور کلیک کنید و منتظر بمانید دانلود و نصب آن انجام شود. این ممکن است چند دقیقه طول بکشد. پس از دانلود و نصب، گزینه OK را انتخاب کنید.

5 – در این مرحله شما باید گوشی آیفون خود را به کامپیوتر متصل کنید. اگر پیغامی روی دستگاه iOS خود مشاهده کردید،‌ آن را تایید کنید. پس از اتصال، در منوی بالای اپلیکیشن روی گزینه اپلیکیشن ها یا Apps کلیک کنید. حالا کافی است روی گزینه Bind کلیک کنید.

برای افتتاح حساب در بروکرای سی ام بروکرزicm brokers اینجا را کلیک کنید.

6 – در صفحه جدید باز شده باید اطلاعات مربوط به Apple ID خود را وارد کنید. سپس رمز عبور خود را وارد کنید. اگر تیک مربوط به قوانین زده نشده است،‌ آن را علامت بزنید. حالا کافی است گزینه Bind را انتخاب کنید تا دستگاه آیفون شما با اپلیکیشن ارتباط برقرار کند. پس از اتصال کامل،‌ روی گزینه OK کلیک کنید.

توجه داشته باشید که Apple ID شما رمزگذاری شده و به صورت داخلی ذخیره می‌شود. این اپلیکیشن با استفاده از ID شما، اجازه دریافت اپلیکیشن‌های iOS را دریافت می‌کند.

7 – حالا در منوی بالای اپلیکیشن و در کادری که در دسترس قرار گرفته شده است، عبارت Metatrader را تایپ کنید. با انجام جستجو، می‌توانید دو گزینه متاتریدر 5 و متاتریدر 4 را مشاهده کنید. قابلیت دانلود این اپلیکیشن‌ها به راحتی برای شما فراهم شده است. کافی است روی گزینه دانلود که در مقابل هر کدام قرار گرفته است کلیک کنید.

پس از دانلود به طور اتوماتیک این اپلیکیشن روی دستگاه iOS که به کامپیوتر متصل کرده‌اید نصب می‌شود. توجه داشته باشید که ممکن است دانلود به راحتی انجام نشود و نیاز داشته باشید که چند بار روی گزینه دانلود کلیک کنید تا نهایتا دانلود شروع شود.

برای افتتاح حساب در بروکرای سی ام بروکرزicm brokers اینجا را کلیک کنید.

حالا شما می‌توانید به راحتی از اپلیکیشن متاتریدر 4 و متاتریدر 5 روی گوشی آیفون خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که ما استفاده از این روش را توصیه نمی‌کنیم و قبل از استفاده از آن بهتر است از ریسک‌های آن نیز آگاه باشید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران در واتساپ و راهنمایی در تلگرام ارتباط برقرار کنید.

دسترسی به متاتریدر 4 و متاتریدر 5

توجه داشته باشید که اگر از قبل اپلیکیشن‌ های متاتریدر را روی موبایل آیفون خود نصب کرده باشید، می‌توانید کماکان از آن استفاده کنید. البته به روز رسانی‌های جدید این اپلیکیشن‌ها دیگر در دسترس شما نخواهد بود.

امکان استفاده از اپلیکیشن‌ های متاتریدر روی سیستم عامل اندروید هنوز وجود دارد و تغییری در دسترسی اپلیکیشن متاتریدر در اندروید داده نشده است و شما به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همینطور دانلود و نصب اپلیکشن ویندوز PC نیز بدون مشکل در دسترس است.

همانطور که گفتیم نسخه وب متاتریدر 4 و متاتریدر 5 از هر دستگاهی قابل دسترس است و حتی از داخل آیفون نیز می‌توانید به امکانات این پلتفرم های معاملاتی دسترسی پیدا کنید.

برای مشاهده دلایل حذف اپلیکیشن متاتریدر 5 و متاتریدر 4 از اپ استور و قوانینی که طبق آن این تحریم صورت گرفته است و جدیدترین اخبار در این زمینه، به مطلب زیر مراجعه کنید:

حذف متاتریدر 4 و 5 آیفون از اپ استور

اپلیکیشن 3uTools چیست؟

اپلیکیشن 3uTools که می‌توانید از سایت 3u.com دانلود نمایید در واقع می‌تواند به شما کمک کند که داده‌های خود را در دستگاه‌های iOS مشاهده کرده و مدیریت نمایید. همینطور 3uTools دارای مجموعه‌ای از ابزار کمکی بسیار کاربردی است.

برای مثال این اپلیکیشن می‌تواند به ذخیره‌سازی و بک‌آپ داده‌های شما در دستگاه‌های iOS کمک کند. همینطور می‌تواند فایل‌های بیهوده را حذف کرده، آهنگ‌های زنگ بسازد، فرمت‌های ویدیویی را تبدیل کند و غیره.

برای افتتاح حساب در بروکرای سی ام بروکرزicm brokers اینجا را کلیک کنید.

اما چیزی که برای معامله گران بسیار اهمیت دارد، 3uTools می‌تواند امکان دانلود و استفاده از اپلیکیشن‌ها حتی مواردی که حذف شده‌اند را به صورت رایگان برای شما فراهم کند. در فروشگاه آنلاین 3uTools اپلیکیشن‌های متعددی وجود دارد که شما می‌توانید به صورت رایگان دانلود کرده و نصب نمایید.

کاربردهای اپلیکیشن 3uTools

نرم‌افزار 3uTools می‌تواند امکانات بسیاری را برای دارندگان دستگاه های آیفون و آیپد فراهم کند. در این بخش به کاربردها و امکانات این نرم‌افزار می‌پردازیم. توجه داشته باشید برای استفاده از بسیاری از خدمات 3u شما باید iTunes را روی کامپیوتر نصب کنید.

در هنگام استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید والپیپر و ظاهر آن را شخصی سازی کنید و از آن با 8 زبان زنده دنیا که در دسترس قرار گرفته است،‌ بهره بگیرید. متاسفانه زبان فارسی شامل آن نمی‌شود.

با متصل کردن آیفون یا آیپد خود با یک کابل سالم شما می‌توانید اطلاعات مختلف دستگاه خود را مشاهده کنید. یکی از اطلاعات مهمی که کاربران این اپلیکیشن بسیار به آن اهمیت می‌دهند، عمر باتری دستگاه iOS است که به صورت درصدی در بخش اطلاعات، نمایش داده می‌شود.

از طریق اپلیکشن 3uTools می‌توانید اپلیکیشن‌ها را در کامپیوتر شخصی خود مدیریت کنید و آنها را به طور گروهی آپدیت کنید یا اینکه حذف کنید. تصاویر، آهنگ‌ها و موسیقی نیز به همین شکل قابلیت مدیریت دارند. در دستگاه‌های جیلبریک شده می‌توانید مخاطبان خود را نیز ویرایش کنید و به داده‌های سیستم دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر بک آپ گرفتن و ذخیره و مدیریت اطلاعات، اگر بخواهید اطلاعات خود از یک آیفون قدیمی را به یک آیفون جدید منتقل کنید، 3uTools راه‌حل ساده‌ای برای آن دارند و می‌توانید در کمترین زمان این کار را انجام دهید.

 برای افتتاح حساب در بروکرای سی ام بروکرزicm brokers اینجا را کلیک کنید.

⚡مدیریت اطلاعات آیفون بک آپ، ذخیره‌سازی، حذف و نصب اطلاعات
????امکانات سیستم آیفون دسترسی به داده‌های سیستم آیفون
????بررسی اطلاعات دستگاه iOS اطلاعات مختلف از جمله عمر باتری
????جیلبریک آیفون با 3uTools دسترسی به اپلیکیشن‌های رایگان و حذف‌شده

 

جیلبریک و فلش کردن آیفون در 3uTools

شاید بتوان گفت بهترین قابلیت این نرم‌افزار امکان جیلبریک و فلش کردن دستگاه‌های iOS است که به طور ساده و مطمئنی قابل انجام است و باعث می‌شود دیگر نیازی به ابزار پیچیده دیگر نداشته باشید.

برخی افراد ترجیح می‌دهند تحت قوانین و محدودیت‌های شرکت اپل از امکانات دستگاه iOS خود استفاده کنند. اما به دلیل اینکه دسترسی‌های خاصی در این حالت از شما منع می‌شود و ممکن است نتوانید به اپلیکیشن‌های خاصی مانند متاتریدر 4 و متاتریدر 5 دسترسی پیدا کنید، بسیاری به سراغ جیلبریک کردن آیفون خود می‌روند.

در حالت جیلبریک شده شما می‌توانید بدون هزینه از اپلیکیشن‌ها و امکانات بسیاری بهره‌مند شوید. در هنگام استفاده از 3uTools حتی لازم نیست که اپلیکیشنی را کرک کنید و به دنبال فعال کردن آن باشید.

با این حال با وجود تمام نکات مثبتی که گفتیم،‌ جیلبریک کردن آیفون دارای جنبه‌های منفی نیز است. یکی از این جنبه‌های منفی کاهش امنیت دستگاه شما و حذف شدن گارانتی آن است که برای بسیاری از کاربران ایرانی، چنین چیزی اهمیت زیادی ندارد.

قبل از فلش کردن یا جیلبریک کردن دستگاه خودتان، حتما از اطلاعات خود بک آپ بگیرید تا در صورت ایجاد مشکل در حین جیلبریک، اطلاعاتتان از دست نرود.

اپلیکیشن‌ها،‌ والپیپرها و زنگ‌های مختلفی به صورت رایگان در 3uTools در دسترس است و شما لازم نیست هیچ هزینه‌ای برای آنها بپردازید. این پلتفرم همیشه در حال به روز رسانی و اضافه کردن اپلیکیشن‌ها و مدیاها مختلف است و محدودیتی در دسترسی به نرم‌افزارهای جدید نخواهید داشت.

برای افتتاح حساب در بروکرای سی ام بروکرزicm brokers اینجا را کلیک کنید.

سوالات متداول آموزش اضافه کردن متاتریدر 5 و 4 در آیفون

آیا می توانم از این روش در متاتریدر بروکرهای فارکس استفاده کنم؟

بله. می توانم به راحتی متاتریدر 4 و 5 بروکرهای فارکس که به مشتریان ایرانی سرویس ارائه می کنند رو از این روش استفاده کرد:

استفاده از این روش برای دسترسی به حسابهای معاملاتی با پلتفرم 4 و 5 در بروکرهای دیگر هم می توان بهره برد.

بهترین راهکار استفاده از اپلیکیشن متاتریدر در آیفون چیست؟

بسیاری از کاربران به دنبال راهکار مناسبی برای استفاده از خدمات متاتریدر روی دستگاه‌های iOS هستند. یکی از این راهکار می‌تواند استفاده از نسخه وب تریدینگ متاتریدر از طریق مرورگر وب است. با این حال اگر نیاز دارید که از اپلیکیشن iOS متاتریدر 4 و متاتریدر 5 استفاده کنید، با استفاده از وب سایت 3uTools می‌توانید متاتریدر 5 و متاتریدر 4 را دانلود کرده و روی دستگاه iOS خود نصب کنید و از آن استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر از طریق تلگرام و واتساپ با ما همراه باشید.

آیا برای نصب متاتریدر در آیفون نیاز به Apple ID است؟

بله برای این کار باید اطلاعات مربوط به Apple ID خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که Apple ID شما رمزگذاری شده و به صورت داخلی ذخیره می‌شود. این اپلیکیشن با استفاده از ID شما، اجازه دریافت اپلیکیشن‌های iOS را دریافت می‌کند و آن را به اشتراک نمی‌گذارد.

اپلیکیشن 3uTools چیست؟

اپلیکیشن 3uTools که می‌توانید از سایت 3u.com دانلود نمایید در واقع می‌تواند به شما کمک کند که داده‌های خود را در دستگاه‌های iOS مشاهده کرده و مدیریت نمایید. همینطور 3uTools دارای مجموعه‌ای از ابزار کمکی بسیار کاربردی است. مهم‌تر از همه 3uTools می‌تواند امکان دانلود و استفاده از اپلیکیشن‌ها حتی مواردی که حذف شده‌اند را به صورت رایگان برای شما فراهم کند.

آیا امکان استفاده از متاتریدر در اندروید و PC وجود دارد؟

بله امکان استفاده از اپلیکیشن‌ های متاتریدر روی سیستم عامل اندروید هنوز وجود دارد و تغییری در دسترسی اپلیکیشن متاتریدر در اندروید داده نشده است و شما به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همینطور دانلود و نصب اپلیکشن ویندوز PC نیز بدون مشکل در دسترس است.

برای افتتاح حساب در بروکرای سی ام بروکرزicm brokers اینجا را کلیک کنید.

جیلبریک آیفون با 3uTools چه مزایایی دارد؟

در حالت جیلبریک شده شما می‌توانید بدون هزینه از اپلیکیشن‌ها و امکانات بسیاری بهره‌مند شوید. در هنگام استفاده از 3uTools حتی لازم نیست که اپلیکیشنی را کرک کنید و به دنبال فعال کردن آن باشید. این پلتفرم همیشه در حال به روز رسانی و اضافه کردن اپلیکیشن‌ها و مدیاها مختلف است و محدودیتی در دسترسی به نرم‌افزارهای جدید نخواهید داشت.

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای





:: برچسب‌ها: دانلود متاتریدر بروکر icm , دانلود متاتریدر ای سی ام بروکر , نصب متاتریدر ایفون ,اضافه کردن متاتریدر 5 و 4 در آیفون, سایت ای سی ام بروکرز , انواع حساب بروکر ای سی ام ,
:: بازدید از این مطلب : 740
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: